zdrowo nie znaczy niesmacznie

Sałatka z jajkiem i awokado

  • Kcal w porcji 153.06
  • Ilość porcji 1
  • Czas przygotowania 15 min
  • Trudność Łatwy

Sałatka z jajkiem i awokado to sprawdzony przepis na drugie śniadanie bądź podwieczorek. Szybka i prosta w wykonaniu można zabrać do pracy zamiast kanapki.

Składniki:

  • jajka (1 szt.)
  • awokado (30 g)
  • pomidor (100 g)
  • papryka (50 g)
  • garść szpinaku (10 g)
  • 1/2 łyżeczki oliwy z oliwek (2,5 g)
  • sok z cytryny, pieprz, sól i inne zioła do smaku.

Sposób wykonania:

Jajko ugotować na twardo po wystygnięciu pokroić w kosteczkę. Awokado, pomidora i paprykę również pokroić w kostkę. Do całości dodać szpinak oraz oliwę z oliwek Całość skropić sokiem z cytryny następnie wymieszać i przyprawić do smaku.

Przepis znajduje się również na stronie diefit.pl dzięki której obliczono dokładną kaloryczność.

 



Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o